På valgmøtet 5. april ble Per Gustav Blom gjenvalgt som andelseiervalgt styremedlem frem til valgmøtet i 2024. Han ble gjenvalgt med 100 prosent av stemmene.
I tillegg ble Stig Finnesand valgt som medlem av valgkomiteen for en periode på tre år frem til valgmøtet i 2025, med 100 prosent av stemmene.